fredag den 23. september 2011

Headhunters

I går var jeg til premiere på den nye film Headhunters med min søde kæreste, i kinopalæet. Filmen var virkeligt spændene og jeg kiggede ikke på mit ur en eneste gang (hvilket jeg har tendens til, eller pludselig at tænke på jeg nok skal tisse og så ikke kunne tænke på andet, er jeg alene om det?). Den første halvdel af filmen var som en normal god krimi, men da ca halvdelen af filmen er gået bliver det nok den klammeste film jeg længe har set. Der var lort, hjerner, blod og flere hjerne i lange baner og synes næsten ikke det handlede om andet end at se så mange klamme ting på kortest tid muligt. Må indrømme jeg gemte mig ret meget gennem denne del af filmen. Af den grund har jeg også ret svært ved at bedømme filmen. Synes helt sikkert den var god, men kan slet ikke forstå hvorfor der var brug for at filme direkte på udsplattede hjerne flere gange og i alt for mange sekunder. Underover de klamme scener synes jeg det var en super god film som var underholdene hele vejen igennem, men vil nok ikke mene den er for sarte sjæle. Synes forresten de norske skuespillere gjorde et rigtig godt arbejde men var desværre ikke så vild med danskernes. Men den er helt sikkert en bif tur værd :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar