fredag den 12. august 2011

Sommer is

Ja selvom der ikke er meget sommer over august måned i år kan man vel stadig spise en hulens masse is :-) Personligt er jeg helt tosset med is! Mest sorbet is da jeg ikke er så meget til vanilje.

Sådan her endte min lækre is så med at se ud! Nam nam, ispindene er købt i tiger og fås i en masse fine farver som kan samle så de kan stå op sammen. Det eneste jeg brugte var mælk, honning og frosne (eller friske) jordbær. Puttede det hele blenderen og puttede det i ispinde-lavere (hvad søren hedder sådan en?) og så satte jeg det bare i fryseren natten over. Nej hvor smagte de godt, og så kan man jo putte alle de frugter i man vil, hvis man ikke vil bruge honning kan man putte banan i i stedet for da det søder utroligt meget. Så mangler vi bare lidt sol :-) God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar