søndag den 7. august 2011

Træstub

070811

Sidste weekend kastede jeg mig ud i et projekt med et træstub, det i ser her er så hvad der kom ud af mit projekt. Om det er en skammel et sofabord eller til pynt kan man jo selv om. Som i måske kan ane bruger jeg det som sofabord og er super glad for det. Når jeg flytter hjemmefra tror jeg at jeg vil lave en til i samme højde og ligge en glasplade hen over. Jeg sælger de her træstubbe på trendsales så i kan jo kigge forbi hvis i har lyst http://www.trendsales.dk/listings/eget-design-sofa-bord-eller-skammel/22467485?Refreshtsusersession=1
Jeg har haft super travlt i den her weekend med at se venner, være på stranden, spille vollyball, housewarming og andet fest. Heldigvis har jeg nu lige en uges ferie der også skal bruges på venner og hygge.

1 kommentar:

  1. Fedt bord! :-)
    Hvordan har du fjernet barken, og hvordan har du fået det så mørkt?

    SvarSlet