onsdag den 3. august 2011

Sommer på Hven

Forleden tog jeg en tur med familien til den virkelig dejlige ø Hven. Mine forældre er så heldige at de har en dejlig båd vi nogle gange tager på sejlferie i. Forleden var det dog bare en impulsiv aften tur. Solen skinnede så fint og vi sejlede der over på under 1 time. Vi tog til kyrkbacken og grillede på stranden. Solen skinnede bare hele aftenen og alt var perfekt. Det er virkelig en af mine all time ynglings øer! Nordborg er også en virkelig hyggelig havn. Vil klart anbefale jer at tage der over hvis nogle ikke har været der, der går også små færger der over fra forskellige steder i Danmark og Sverige. I aften vil jeg tage til humlebæk havn og bade og grille. Håber i nyder sommeren og jeg krydser i hvert fald fingre for den fortsætter noget tid endnu :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar